Świeca zapłonowa Denso X24ESR-U (DR8ES, DR8ESL, DR8EA)
- Dodaj recenzję:
-
Dostępność:
Jest
(5 szt.)
- Czas realizacji: 2-3 dni
- Cena netto: 10,57 zł 13,00 zł
- szt.
-
Szybkie płatności Blik.
DENSO ŚWIECA ZAPŁONOWA X24ESR-U (DR8ES, DR8ESL, DR8EA)
Opis:
Świeca zapłonowa Denso X24ESR-U to wysokiej jakości standardowa świeca o rdzeniu miedzianym, zapewniająca stabilną iskrę, optymalne spalanie i długą żywotność. Doskonale sprawdza się w motocyklach i skuterach czterosuwowych. Jej konstrukcja gwarantuje odporność na przegrzewanie, zabrudzenia i wibracje, co przekłada się na niezawodny zapłon w każdych warunkach. Model X24ESR-U jest bezpośrednim odpowiednikiem świec NGK DR8EA, DR8ES oraz DR8ESL i może być stosowany zamiennie w wielu modelach motocykli japońskich i europejskich.
Parametry techniczne:
- Typ: Świeca zapłonowa standardowa (niklowo–miedziana)
- Gwint: M12 x 1,25 mm
- Długość gwintu: 19 mm
- Rozmiar klucza: 18 mm
- Odstęp elektrod: 0,7 – 0,8 mm
- Materiał elektrody: rdzeń miedziany, powłoka niklowa
- Inne istotne parametry: konstrukcja odporna na korozję i drgania, rezystor R
Pasuje do:
- Honda TRX 350 / 400EX (00–08)
- Yamaha YFM 350 Raptor (04–12)
- Yamaha Grizzly 350 / 400 / 450 (04–14)
- Yamaha Kodiak 400 (00–06)
- Yamaha Wolverine 350 / 450 (00–13)
- Suzuki LT-Z400 Quadsport (03–09)
- Kawasaki KFX 400 (03–06)
- Arctic Cat DVX 400 (04–08)
- Motocykle:
- AJP Enduro 125 (03–)
- AJP Super-Moto 125 (03–)
- AJP Enduro 200 (03–)
- AJP Super-Moto 200 (03–)
- Bimota HB 1 (Honda) 750 (75–76)
- Bimota HB 2 (Honda) 900 (82–83)
- Bimota HB 3 (Honda) 1100 (83–85)
- Hesketh V 1000 (–)
- Honda CB 125 J (75–79)
- Honda CB 250 N (78–81)
- Honda CB 250 RS (80–81)
- Honda CM 250 T (81–81)
- Honda CB 400 A (79–79)
- Honda CB 400 F Four (74–77)
- Honda CB 400 F2 Four (74–77)
- Honda CB 400 N (78–85)
- Honda CB 400 T (77–78)
- Honda CM 400 T (80–84)
- Honda CB 450 N (85–85)
- Honda CBX 550 F Supersport (82–84)
- Honda CBX 550 F2 Supersport (82–84)
- Honda CB 750 C Custom (81–83)
- Honda CB 750 F Bol d’Or (80–82)
- Honda CB 750 F Supersport (75–76)
- Honda CB 750 F Supersport (77–78)
- Honda CB 750 K Four (69–76)
- Honda CB 900 F / F2 Bol d’Or (79–83)
- Honda CB 1100 F (82–84)
- Honda CB 1100 R (81–83)
- Jawa Dandy 125 (–)
- Kawasaki BJ 250 Estrella (93–96)
- Kawasaki LT 250 Belt Drive (80–82)
- Kawasaki Z 250 A (79–82)
- Kawasaki Z 250 J (81–82)
- Kawasaki EN 400 Vulcan (86–91)
- Kawasaki ZL 400 Eliminator (93–93)
- Kawasaki EN 450 A (85–89)
- Kawasaki EN 500 A (90–93)
- Kawasaki GPZ 500 S (87–93)
- Kawasaki ZL 500 Eliminator (86–89)
- Kawasaki GT 550 (83–89)
- Kawasaki Z 550 C LTD (80–85)
- Kawasaki GPX 600 (88–90)
- Kawasaki GPZ 600 (85–90)
- Kawasaki KLR 600 (84–84)
- Kawasaki ZL 600 Eliminator (86–88)
- Kawasaki GPX 750 R (87–88)
- Kawasaki GPZ 750 R (85–85)
- Kawasaki ZR 750 C Zephyr (91–94)
- Kawasaki GPZ 900 R (84–94)
- Kawasaki GPZ 1000 RX (86–87)
- Kawasaki GTR 1000 (86–95)
- Kawasaki ZL 1000 A Eliminator (87–88)
- Suzuki GSX 250 EZ (–)
- Suzuki GSX 250 L (–)
- Suzuki GSX 250 T / ET 1 (–)
- Suzuki GSX 550 (–)
- Suzuki GSX 600 F (88–95)
- Suzuki GSX-R 750 (85–87)
- Suzuki GSX 1100 EFG / ESG / EG (–)
- Suzuki GSX 1150 E (–85)
- Suzuki GSX 1150 EF (–)
- Suzuki GSX 1150 ES (–)
Informacje dodatkowe:
- Numer OEM (zamieniany): DR8EA / DR8ES / DR8ESL
- Odpowiednik: X24ESR-U
- Producent: Denso
- Stan: nowa część eksploatacyjna
Informacje o bezpieczeństwie produktu Informacje o producencie
Zadaj pytanie dotyczące produktu. Nasz zespół z przyjemnością udzieli szczegółowej odpowiedzi na zapytanie.